رستم و سهراب اين دوران
تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, | 11:54 | نویسنده : Shery- Elya - Mahsa

رهـا کن تو این دختِ افراسیــــــاب

که مامش ترا می نمــــاید کبــــــاب

اگر سر به سر تن به کشتن دهیـــم

دریغـــا پسر، دستِ دشــمن دهیـــم

 

چوشوهر دراین مملکت کیمــیاست

زتورانیان زن گرفتـــــن خطـــاست

خودت را مکن ضــــایع از بهــراو

به دَرست بـــپرداز و دانش بجـــــو

 

دراین هشت ترم،ای یلِ با کـلاس

فقـط هشت واحد نمـودی تو پاس

توکزدرس ودانش، گریزان بـُدی

چرا رشــته ات را پزشـکی زدی

 

من ازگـــــــــور بابام، پول آورم

که هــرترم، شهـریه ات را دهـم

من از پهلــــــوانانِ پیــشم  پـــسر

ندارم بجــز گرز و تیـــغ و ســپر

 

چو امروزیان،وضع من توپ نیست

بُوُد دخل من هفـده و خرج بیست

به قبـض موبایلت نگـه کرده ای 

پــدر جــــد من را در آورده ای

 

مسافر برم،بنـده با رخش خویش

تو پول مرا می دهی پای دیـــش

مقصّر در این راه ، تهیمیــنه بود

که دور از من اینگونه لوست نمود

 

چنیـن گفت سهـراب، ایـــول پـدر

بُوَد گفـــته هایت چو شهـد وشکر

ولـی درس و مشق مرا بی خیـال

مزن بر دل و جان من ضــد حال

 

اگرگرمِ چت یا اس ام اس شویــم

ازآن به که یک وقت دپرس شــویم

نظر فراموش نشود

نويسنده : عليا


نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت12:11---25 دی 1391


سلام گلم خوبی؟وبلاگت را دیدم متن خوب قالب خوبی داشتی.

من که خوشم اومد از وبلاگت.

ولی یه چیز بدی دیدم تو وبلاگت میدونی چیه؟

آمار وبلاگت خیلی کم بود اگه دوست داری وبلاگت بازدیدش بره بالا بیا تو این سایت وبلاگت را

ثبت کن من خودم به شخصه امتحان کردمم هم وبلاگم معروف شد در گوگل

هم آمار وبلاگم آمارش رفت بالا


پاسخ:سلام عزيزم، اين وبلاگ همين ديروز ساخته شده و من همين الان اين پستا رو گذاشتم. ولی در هز صورت ممنون عزيزم، سر می زنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







كد ماوس

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس